1. licznik anglik + tarcza = 350zł
2. kluczyk + transponder + odczyt informacji = wpis do immo licznika 150zł
3. edc po fl 250zl + programator bdm 180zł
4. geateway i tak wymianiony bo rns510 na pokladzie i parktronic na ekranie
5. jak sie uporam z immo to bede myslal nad abs + esp
6. satysfakcja jak bedzie pracowalo bez cenna
pompa abs esp od 300zł w gore - z perspektywy mysle o wspomaganiu parkowana
wszystkie koszty rozeszly sie w czasie
Czyli około 1300zł za wymiane licznika sporo i moim zdaniem patrząc na funkcjonalność jaką dają poliftowe zegary chyba za drogo Wolałbym zainwestować to w heble 312 lub 288. No ale oczywiście nie kwestionuję kolegi wyboru. Po zmianie chyba bedzie kolega pierwszym przed FL-em z zegarami po FL - czy mi sie wydaje ?
Licznik założony.
Mam auto z 2009r 1Z0920803 B a siedzi w nim licznik z 2011r 1Z0920843 K. Zrobił mi to magik bez kodowania kluczyków i innych bzdur które wciska serwis. Jakby co to mam teraz 2 liczniki na ten sam kluczyk ^^.
Koszt 250 zł i 2 godziny roboty. Mojemu kumplowy z mojego polecenia także ogarnął licznik ale z Octavii 2007r.
Panowie, do mojej O ii 2009 fl podejdzie kazdy licznik z benzyny 1Z0920843? Czy musze celowac w jakas konkretna literke? Aktualnie mam 1Z0920803 B (bez maxi dota).
No to może doprecyzuję. Chciałbym się dowiedzieć, czy jeśli mam obecnie 1Z0 920 803 B (2009r.), to czy ma jakiekolwiek znaczenie, czy zdobędę licznik B, F, K, P?
Czytałem, żeby szukać licznika z datą, jaką mam obecnie. Widziałem, że kolega TomaszW wrzucił do siebie K, mimo że miał B i chula. Więc jak to jest?
Z uwagi na fakt, że zamówiłem sobie u Miśka nowy licznik z maxidot-em, podzwoniłem po okolicznych ASO za cenami. O ile u mnie na zadupiu chcą 250 zł, o tyle Kraków to już 220 (Interauto - Zakopiańska). Zadzwoniłem także na Kocmyrzowską i tam Pan z serwisu powiedział mi, że ostatnio zablokowano im (i nie tylko im) ściągania z Wolfsburga kodów niezbędnych do dokładanych rzeczy, takich jak właśnie m.in. liczniki :shock: .
Jeżeli to prawda, co można zrobić?
Jest ktoś w Krakowie lub okolicach, kto mógłby mi to zrobić, gdyż z tego, co czytałam sam nie dam rady.
Obecnie mam licznik 1Z0 920 803 K a nabywam 1Z0 920 843 Q. Moja Skodzinka jest z XII 2010 r.
koledzy moje pytanie dotyczy O2FL mint 1.9 z 2009r licznik 1k0 920 803D pokazuje tylko temp.moja elektr.kolumny kierownicy to 1kO 953 549CS,jest to wersja b.zubożona i będę wdzięczny za pomoc w doprowadzeniu do kompa wersji podstawowej tzn ile na zbiorniku,srednie spalanie,ile zostało paliwa itp.Jakie manetki muszę mieć i prawą i lewą (do tempomatu)czy może zespoloną i jaką elektr.kolumny kierownicy
koledzy moje pytanie dotyczy O2FL mint 1.9 z 2009r licznik 1k0 920 803D pokazuje tylko temp.moja elektr.kolumny kierownicy to 1kO 953 549CS,jest to wersja b.zubożona i będę wdzięczny za pomoc w doprowadzeniu do kompa wersji podstawowej tzn ile na zbiorniku,srednie spalanie,ile zostało paliwa itp.Jakie manetki muszę mieć i prawą i lewą (do tempomatu)czy może zespoloną i jaką elektr.kolumny kierownicy
Manetka konieczna prawa. Masz oddzielne, czyli tańsze.
[ Dodano: Wto 04 Gru, 12 13:59 ]
Maxidot założony , działa , ale zaawansowanych ustawień nie pokazuje :? . Na razie nie mam dostępu do VCDS-a, gdyż laptop pojechał do serwisu :evil:
[ Dodano: Wto 11 Gru, 12 21:42 ]
Koledzy, dostałem dziś zjebkę od żony, że przez brak sygnału o pozostawieniu kluczyków zostawiła je w stacyjce przez pół dnia.
Czy mogli czegoś nie zakodować w ASO podczas wymiany licznika?
Komentarz